Expozitie de Cursuri si Ateliere la Hobby Cafe




M-am saturat de rutina prafuita a zilelor care trec mereu la fel.
Nu mai suport cliseele, kitch-ul si banalitatea.
Eu vreau mai mult decat atat!
Am nevoie de stralucire si magie in viata mea.
Vreau sa savurez momente inmiresmate alaturi de oameni cu idealuri inalte, care cauta asemenea mie frumusetea clipei.
Vreau sa-mi descopar latura mea speciala si sa ma bucur de ea.
Vreau sa invat sa gust razele de soare din ceasca de ceai.
Vreau sa ma cufund in culorile alintate pe panza de o pensula dibace.
Vreau sa ma contopesc cu notele zglobii ale unei muzici fara seaman.
Vreau sa contemplu povestea din spatele unui simbol.
Vreau sa ma joc si sa redescopar copilul din mine.
Vreau sa ma cunosc pana la urzeala cea mai tainica a fiintei mele.
Vreau sa iubesc frumusetea din mine si din jurul meu.

Si pentru ca imi doresc ca toate aceste lucruri sa fie posibile, voi merge pe 5 si 6 mai, de la ora 18:00, la Hobby Cafe, acolo unde ma asteapta prilejul de a redescoperi bucuria de a petrece momente pretioase cu mine insumi, intr-un eveniment Mai mult decat atat!
Daca esti in cautarea aceluiasi lucru, vino si tu! Mai mult decat atat e sansa de a te reintoarce la tine!
Ne vedem acolo :)

INTRAREA LIBERA, oricand in intervalul 18:00 – 23:00.

Va astept si eu cu drag acolo in cadrul Atelierului demonstrativ de pictura "Fereastra catre tine", curs ce urmeaza a fi sustinut in cadrul Scolii Vocationale "A Treia Cafea"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu