anotimpuri




vara




toamna

9 comentarii:

  1. foarte foarte frumoase
    felicitari ! de fapt nu e prima data cand te ridic in slavi,hi hi
    lacuiesti lucrusoarele da ?

    RăspundețiȘtergere
  2. iti multumesc tare! ma bucur ca-ti plac !
    da, dau si cu lac la sfarsit

    p.s. sa ai un an cat mai frumos!

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc!
    un an plin de culoare si inspiratie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Arta! Dar...toamna unde-i,draga mea?

    Pupici!
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
  5. toamna e prima brosa mica, cu danteluta. Si o sa mai postez curand!
    iti multumesc frumos!
    dar spunne-mi, ne si cunoastem ?

    RăspundețiȘtergere
  6. A,cred ca te referi la ultima fotografie de fapt! E tare faina,abia acum am remarcat-o insa astept si restul...Mersi frumos!
    Nu,nu ne cunoastem,cred! Te-am reperat acum de pe blogul "Broscutza cu gura mare",o buna prietena virtuala! Ma bucur ca ti-am putut admira aceasta minunata aplecare spre adevarata arta!
    Bafta! Ai talent!

    Cu mare drag,
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
  7. Iti multumesc din nou. Daca ti-ar face placere sa mai vorbim, adauga-ma in agenda de mail: greensephirot@gmail.com Si daca esti din Bucuresti, ne am putea si intalni la niste ateliere de pictura si crafts!
    te pup si eu!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mi-ar fi facut maaare placere sa-ti admir operele de-aproape,draga mea! Iubesc arta in general:pictura,muzica,poezia...Imi place sa scriu. Din pacate...nu sunt din Bucuresti insa te voi vizita aici ori de cate ori am sa pot!

    Cu drag,
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere