Targul de Mos Nicolae "ILoveHandmade,ro II "- 4, 5, 6 decembrie 2009


Trebuie să mulţumim tuturor celor care au venit şi au cumpărat bijuteriile realizate la atelierele fundaţiei şi au făcut o faptă frumoasă de Moş Nicolae, mulţumim tuturor celor care au participat la atelierele din iarnă, mulţumesc pentru ajutor celor care au îndurat cu mine frigul zâmbind tot timpul, celor care au spus frumos poezia! tuturor prietenilor dragi care ne-au vizitat, mulţumim mai ales Andrei şi lui Răzvan, pentru înca un târg atât de frumos organizat !

voluntare Hospice

Ancuţa


Ana

Vă aştept acolo, alături de Fundaţia Hospice, Casa Speranţei!

4 comentarii:

  1. te asteapta o surpriza aici http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/11/halloween-motiv-de-joaca-si-un-pic-de.html

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar acum cateva minute am vazut!va multumesc tare mult!
    Am pus si eu link catre blogul DarDinDar. Va admir sincer si va sustin initiativa.

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc ca ai raspuns invitatiei...am omis pe cineva din povestire?...

    am avut bucuria sa descopar frumosul pe blogul tau...tot un fel de dar din dar...succes si tie in tot ce faci

    RăspundețiȘtergere
  4. cred ca pe domnul fotograf, pe Jane si Raluca, care au pictat si ele copilasii pe fata :)
    numai bine !

    RăspundețiȘtergere